Asiakaslupauksemme
Emme ole vain datalähtöisten oivallusten tuottaja – olemme kumppani kestävän, pitkäaikaisen kilpailuedun rakentamisessa tiedolla johtamisessa. Tarjoamme yli 20 vuoden kokemuksella asiantuntijapalveluita, joissa suunnittelemme ja toteutamme kokemuksen hallinnan -ohjelmia yrityksille sekä tuotamme edistynyttä data-analytiikkaa liiketoiminnan johtamiseen.

Mitä tarjoamme
PBI:llä olemme sitoutuneet asiakkaidemme menestykseen. Tarjoamamme pohjautuu kolmeen ydinulottuvuuteen – Strategiaan, Kokemusten hallintaan ja Data-analytiikkaan – jotka kaikki tukevat asiakaskeskeisyyden kehittämistä.
Jokainen yritys on yksilöllinen matkallaan kohti asiakaskeskeisyyttä. Siksi tarjoamme projektin organisaation nykytilanteen, prioriteettien sekä strategisten tavoitteiden mukaisesti. Etsitpä tapoja määrittää tai hienosäätää asiakaskokemuksen strategiaasi, vahvistaa kokemuksen hallinnan ohjelmaasi tai löytää oikeat työkalut, mittarit ja datalähteet tukemaan toimintaasi, modulaarinen viitekehyksemme mahdollistaa etenemisen teidän tilanteenne mukaan.
Teemme CX-ohjelmakehitystä valitusta teknologiasta riippumatta, yrityksen toimialaan ja kokoluokkaan soveltaen. PBI:llä itsellään on käytössä Qualtrics -alusta, joka räätälöityy vaativampaankin tarpeeseen.

PBI on sertifioitu Qualtrics-kumppani
Qualtrics on johtava kokemuksenhallinta- ja kyselyalusta, jonka avulla voidaan mitata ja kehittää työntekijä-, asiakas- ja sidosryhmäkokemuksia. Alusta on täysin GDPR-yhteensopiva ja integroituu saumattomasti muihin järjestelmiin ja tietolähteisiin.
Sertifioituna Qualtrics-kumppanina PBI auttaa asiakkaitaan hyödyntämään alustan täyden potentiaalin ja varmistaa, että kokemuksenhallintaprosessit toteutetaan tehokkaasti ja tietoturvallisesti askel askeleelta.
PBI:n Qualtrics-sertifioinnit sisältävät: XM Scientist, CX Technology Consultant, EX Engage Technology Consultant ja EX 360 Specialist.

Asiakastarinat
Vestas
Globaalien asiakaskokemuksen hallinnan prosessien kehittäminen
Vestas, globaali tuulienergiaratkaisujen tuottaja, on tehnyt yhteistyötä PBI:n kanssa vuodesta 2021. Vestas on lähtenyt tehostamaan ja yhtenäistämään asiakaskokemuksen hallinta ja – johtamistapoja maailmanlaajuisesti.
Hyödyntämällä PBI:n asiantuntemusta sekä Qualtrics-alustasta että asiakaskokemuksen pitkäaikaisesta kehittämisestä, Vestasilla on käytössään systemaattisesti tuotettua asiakaskokemusdataa johtamisen tueksi.
PBI ja Vestas jatkavat yhdessä kilpailukyvyn edistämistä datalähtöisten strategioiden avulla.


ANDRITZ
Kokonaisvaltaiset ratkaisut ja pitkäaikainen kumppanuus
Vuodesta 2005 lähtien PBI on toiminut ANDRITZin – prosessiteknologian ja -laitteistojen globaalin johtajan – luotettuna pitkäaikaisena kumppanina.
PBI tuottaa ANDRITZille kokonaisvaltaisen asiakaskokemusohjelman ratkaisuja. Hyödyntäen syvää B2B-osaamistamme ja tutkimuspohjaisia konsepteja toimitamme konkreettisia toimenpidesuosituksia ANDRITZin tarpeisiin.
Lähestymistapamme ei rajoitu yksittäisiin projekteihin. Pitkäaikaisen yhteistyön kautta PBI perehtyy syvällisesti asiakkaidensa liiketoimintaan ja tarjoaa jatkuvasti dataan perustuvia näkemyksiä kokemuksen hallinnan kehittämiseksi liiketoiminnassa.