Kasvua asiakaskokemuksella -aamiaistilaisuus pe 12.9 Helsingissä

Kasvua asiakaskokemuksella -aamiaistilaisuus perjantaina 12.9.2025 Helsingissä!
Tervetuloa aamiaistilaisuuteemme aiheesta:
Mitä on strateginen asiakaskokemus (Customer Experience, CX) ja miten sillä luodaan kasvua keskikokoisissa ja suurissa yrityksissä?
Tule kuulemaan suositun Strategiana asiakaskokemus – Miksi, mitä ja miten? -kirjan kirjoittajan professori Hannu Saarijärven ajatuksia asiakaskokemuksen nostamisesta yrityksen strategiseksi kilpailueduksi.
Esittelemme myös CXGROW –hanketta, johon haetaan kasvu- ja kansainvälistymisnälkäisiä yrityksiä tekemään asiakaskokemuksella kasvua yhdessä kansainvälisen tutkimus-, yritys- ja asiantuntijaverkoston kanssa. Tule mukaan kuulemaan mistä on kyse!
Ohjelma:
8.30 Aamupalaa tarjolla
9:00 Tilaisuus alkaa
Tervetulosanat - Kim Wikström, Hallituksen puheenjohtaja, PBI
Strategiana asiakaskokemus – Hannu Saarijärvi, Professori, Tampereen Yliopisto
CXGROW B2B-yrityksissä: mistä hankkeessa on kyse? – Harri Terho, Apulaisprofessori, Turun Yliopisto
10:00 Yhteenveto – Hanna Pitkänen, Head of XM Business Line, PBI
10:15 Verkostoitumista ja vapaata keskustelua
Tilaisuus järjestetään Sokos Hotelli Vaakunassa, osoitteessa Asema-aukio 2, 00100 Helsinki. Ilmoitathan erityisruokavaliot ilmoittautumisen yhdessä 8.9 mennessä.
Ilmoittaudu aamiaistilaisuuteen
Lämpimästi tervetuloa!
Filip Franck, CEO
Muita sinua kiinnostavia näkemyksiä
-
24.06.2025 | Uutiset
Green Transport Corridors Conference 2025
Merenkulku ja kuljetusala ovat merkittäviä maailmanlaajuisten päästöjen aiheuttajia, ja tilanteen korjaaminen edellyttää konkreettisia toimia....