Tapahtumat

Kasvua asiakaskokemuksella -aamiaistilaisuus pe 12.9 Helsingissä

Kasvua asiakaskokemuksella -aamiaistilaisuus perjantaina 12.9.2025 Helsingissä! 

Tervetuloa aamiaistilaisuuteemme aiheesta:  

Mitä on strateginen asiakaskokemus (Customer Experience, CX) ja miten sillä luodaan kasvua keskikokoisissa ja suurissa yrityksissä? 

Tule kuulemaan suositun Strategiana asiakaskokemus – Miksi, mitä ja miten? -kirjan kirjoittajan professori Hannu Saarijärven ajatuksia asiakaskokemuksen nostamisesta yrityksen strategiseksi kilpailueduksi. 

Esittelemme myös CXGROW –hanketta, johon haetaan kasvu- ja kansainvälistymisnälkäisiä yrityksiä tekemään asiakaskokemuksella kasvua yhdessä kansainvälisen tutkimus-, yritys- ja asiantuntijaverkoston kanssa. Tule mukaan kuulemaan mistä on kyse! 

Ohjelma: 

8.30 Aamupalaa tarjolla 

9:00 Tilaisuus alkaa 

Tervetulosanat - Kim Wikström, Hallituksen puheenjohtaja, PBI 

Strategiana asiakaskokemus – Hannu Saarijärvi, Professori, Tampereen Yliopisto 

CXGROW B2B-yrityksissä: mistä hankkeessa on kyse? – Harri Terho, Apulaisprofessori, Turun Yliopisto 

10:00 Yhteenveto – Hanna Pitkänen, Head of XM Business Line, PBI  

10:15 Verkostoitumista ja vapaata keskustelua 

Tilaisuus järjestetään Sokos Hotelli Vaakunassa, osoitteessa Asema-aukio 2, 00100 Helsinki. Ilmoitathan erityisruokavaliot ilmoittautumisen yhdessä 8.9 mennessä. 

Ilmoittaudu aamiaistilaisuuteen 

Lämpimästi tervetuloa! 

Filip Franck, CEO 

Muita sinua kiinnostavia näkemyksiä